I.Boice | Iranian Boice Community


 زیرنویس انگلیسی اضافه شد

 

خب بالاخره بعد از مدتی انتظار قسمت اول وی گات مرید جونگ هیون از شبکه MBC پخش شد

و من واسه دانلود براتون آماده کردم

زیرنویس انگلیسی هم اومد دیگه میتونید با خیال راحت دانلود کنید

 

Jonghyun's We Got Married EP1 UploadBoy UploadBaz
کیفیت 480p حجم 440 مگابایت Download Download
کیفیت 360p حجم 242 مگابایت Download Download
زیــــرنویس انگلیسی (ENG SUB) Download Download

زیرنویس با 480p تست شده سازگاره


نظرات شما عزیزان:

Ida Lee
ساعت1:22---22 فروردين 1394
من یه سوال دارم، "هیون کات"ها فقط مال جونگ هیان و دختره ست؟
پاسخ: بله اون زوج دیگه نیست فقط قسمت هیونه


مهسا19
ساعت22:00---2 فروردين 1394
میدونم ضبط شده اس بابا! اوکی می سرچم! حیف بقیه زوجام هستن؟ بدبختی اینه که طاقت صبر کردن ندارم وگرنه حتما تا چندوقت دیگه کاتاش میاد! البته هنریو دوس دارما ولی دلم براش میسوزه با اون سیریش افتاده دلم نمیخواد ببینمش!
پاسخ: قسمت بعدیو کات میزارم


Smile
ساعت3:32---2 فروردين 1394
هر دو تا couple خيلي جالبن ؛ دوسشون دارم
پاسخ: باز خوبه یکی با اینکه ویدئو کامل بوده مشکل نداشت ، ممنون از شما :D


مهسا19
ساعت23:38---26 اسفند 1393
پس بیزحمت لینکشو بده من نمی دونم چرا هی اینجوری میشه هرچی میذاری تهش لینک میخوام ازت!بیان... نمی دونم شاید قبلا لینکشو دادی! هوم؟ قاطی کردم! حالا زحمتشو بکش ممنون
پاسخ: لینک چی؟ :D لینک رسمی نداره این هر کی ضبط کرده گذاشته تو یوتیوب و دیلی موشن سرچ کنی هست


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت1:05---26 اسفند 1393
ممنون. ولی کاش قسمت زوج هیون رو میذاشتی. حوصله اون دوتا رو نداشتم! زوج قبلی برنامه هم که کلا زیادی بودن.
البته میدونم که اگه میخواستی اینا رو حذف کنی زیرنویسش ناهماهنگ میشد.به هر حال ممنون. دستت درد نکنه
پاسخ: مشکل همون زیرنویسه بود وگرنه حداقل اون زوج مسخره اولش رو حذف میکردم حالا هنری و یه وون باشه که دوستان با رقیب هیون هم آشنا بشن حداقل :d


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: یک شنبه 25 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com